2019-04-04 10:51News

Meet In Grid rekryterar Cecilia von Schedvin

Cecilia von SchedvinCecilia von Schedvin

Meet In Grid stärker upp sitt team med en ny medarbetare, Cecilia von Schedvin. Cecilia har i över 10 år arbetat med med skolutveckling. Dels genom att leda projekt vars målsättning har varit att lyfta digitalisering i skolan och dels genom att utveckla digitala lösningar/tjänster för utbildningssektorn. Cecilia har en bred erfarenhet från både skola och näringsliv inom marknad, kommunikation och projektledning.

"Cecilias kompetens och erfarenhet passar perfekt in i vår företagsprofil och särskilt i den fas bolaget nu befinner sig i" säger Fredrik Svensson VD Meet In Grid.

Cecilia kommer som Project Manager att främst att ansvara för konferensinnehållet  till SETT, Skandinaviens största mötesplats inom det moderna och innovativa lärandet.  Hon kommer också arbeta med Meet In Grids senaste mötesplats Skolledare21, en konferens och gala för Sveriges viktigaste chefer.

”Meet In Grid har byggt upp de största och viktigaste mötesplatserna för just skolan och att få fortsätta att utveckla dessa mötesplatser är ett uppdrag som både är utmanande och väldigt roligt. Dessutom får jag jobba med mycket kompetenta kollegor” säger Cecilia.

Meet In Grid är ett produktionsbolag som skapar moderna arenor för lärande och förändring. Vår passion och drivkraft är lärandets kraft. Vi tror på mötets magi, det är i gridden tillsammans med andra som förändring sker och förstärks. Meet In Grid arrangerar Förskola21, Skolledare21 och är medarrangörer till SETT, SETT SYD & SETTdagene.