2017-11-03 16:50Press releases

Meet In Grid rekryterar Katinka Leo

Katinka Leo Katinka Leo Project Manager at Meet In Grid Photo: Joakim Drake

Meet In Grid, ett produktions- och utvecklingsbolag inom mötesindustrin med fokus på det det moderna lärandet, rekryterar Katinka Leo. Katinka har en mångfacetterad bakgrund från flera olika branscher och har förändringsledning och visuell kommunikation som röd tråd. Två områden som kommer blir viktiga när mötesindustrin nu utvecklas mot mer komplexa lösningar. Lösningar där det fysiska mötet och lärandet blir centralt tillsammans med det digitala

”Meet In Grid är ett kreativt och nytänkande bolag med fokus på att sprida goda exempel och göra skillnad, det är viktigt för mig och som lärmiljönörd, kreativ maker och med blick för kvalitet. Jag ser fram emot att få vara en del av Meet In Grid och utveckla Sveriges proffsigaste mötesplatser, säger Katinka Leo”

Leo har en bakgrund som förskollärare, förskolechef och pedagogista. Katinka är dessutom examinator för kvalitetsutmärkelsen Svensk Kvalitet för kvalitetsinstitutet SIQ. Katinka kommer senast från utbildningsförvaltningen i Vaxholms stad där hon arbetat som utvecklingsledare och ansvarat för kvalitetsstyrning och utveckling i bland annat förskola.

”Vi är väldigt glada över att Katinka Leo valt att jobba hos oss. Hennes breda erfarenhet, unika kompetens och proffsiga inställning kommer att bidra till nya spännande projekt och ökad kvalitet i de mötesplatser som vi redan arbetar med", säger VD Fredrik Svensson.

Mer om Meet In Grid

Meet In Grid är ett produktionsbolag som skapar moderna arenor för lärande och förändring. Vår passion och drivkraft är lärandets kraft. Vi tror på mötets magi, det är i gridden tillsammans med andra som förändring sker och förstärks. Meet In Grid är bland annat medarrangörer till SETT, SETT SYD, SETTdagene och GamifyUs